عدالت فضایی، زمینه‌سازِ رسیدنِ شهروندان به توسعه فردی هوای کلانشهر ۵ منطقه مشهد امروز پاک است (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) جمیله علم‌الهدی در دانشگاه فردوسی مشهد: شهید آیت‌الله رئیسی نمونه و مصداق عینی جمهوریت اسلامی بود پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی پروژه بولوار قمربنی هاشم (ع) و زیر گذر شهید هریری در مشهد اعزام کاروان بسیج شهرداری مشهد به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) یاد «آتشبار ضدطیاره»| ناشنیده‌هایی از تاریخچه فلکه «ضِد» در خیابان امام رضا(ع) مشهد مترو مشهد روز دوشنبه (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) رایگان است سرویس‌دهی رایگان اتوبوس‌رانی مشهد در روز رحلت حضرت امام‌خمینی‌(ره) و روز دحوالارض اعمال‌قانون یک‌ هزار و ۳۶۵ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۳۸ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ۵۳ درصد حریق‌ها در مشهد منشأ برقی دارد ترافیک سنگین پیرامون حرم امام‌رضا(ع) (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) سلیمی: پیام پویش نائب الزیاره همدلی و وحدت است پیشرفت ۷۳ درصدی رینگ پیرامونی بوستان ۷۳ هکتاری کرامت در مشهد مترو مشهد روز شنبه (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) رایگان است سرویس‌دهی رایگان اتوبوس‌رانی مشهد ویژه روز زیارتی امام‌رضا‌(ع) (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) قائل‌شدن حق بازتعریف فضاهای شهری برای شهروندان
سرخط خبرها

تربت جام در پنجمین روز قطعی گاز | قطعی گاز باعث گلایه‌های شدید مردم شد + ویدئو

  • کد خبر: ۱۴۵۷۰۱
  • ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰
تربت جام در پنجمین روز قطعی گاز | قطعی گاز باعث گلایه‌های شدید مردم شد + ویدئو
قطعی گاز در بخش‌های زیادی از تربت جام باعث گلایه‌های شدید مردم شده است. 

به گزارش شهرآرانیوز، بر اساس مشاهدات عینی خبرنگار شهرآرانیوز، امروز دوشنبه ۲۶ دی‌ماه، نیز بخش‌های وسیعی از مناطق مختلف تربت جام همچنان با قطعی گاز مواجه هستند و مردم نیز از وضعیت سوخت رسانی به این شهرستان گلایه مند می‌باشند.

گلایه مردم تربت جام از ادامه قطعی گاز در این شهر

درحالی که سرمای هوا در تربت جام رو به افزایش است، مردم تربت جام ۵ روز است که گاز ندارند. این درحالی است که روز گذشته وزیر نفت روز گذشته به این شهر سفر کرد و گفت که برای حل مشکل آن‌ها تلاش خواهد کرد.

در ویدئو‌هایی که مخاطبان شهرآرانیوز از تربت جام برای ما فرستاده‌اند، مردم روایت‌های غم انگیزی از روز‌های سرد و بی گاز دی ماه ۱۴۰۱ دارند.

یکی از این افراد می‌گوید که ما بچه‌هایمان را با سشوار گرم می‌کنیم.

یکی دیگر از شهروندان تربت جام در حالی که خود را با لباس زمستانی و کلاهی پشمی پوشانده است، می‌گوید ما ۵ شب است که گاز نداریم. سئوال ما این است که چرا به ما اطلاع رسانی نکردند که می‌خواهیم گاز شما را قطع کنیم؟

یکی دیگر از شهروندان تربت جام نیز با طرح این سوال که وظیفه ستاد بحران چیست؟ می‌گوید: مگر ما نمی‌دانستیم که قرار است هوا سرد شود؟ شما بیایید ببینید من بچه ۳ ماهه خود را چگونه گرم می‌کنم.

آن‌ها با انتقاد از قیمت بالای کپسول و هیتر برقی از عدم توانایی مسولان در مدیریت شرایط بحرانی زمستان انتقاد می‌کنند.

یکی دیگر از شهروندان تربت جامی می‌گوید که من گلخانه دارم، با هزار مکافات ۱۰۰ میلیون تومان وام گرفتم. حالا همه گل‌ها یخ زده اند. یک دانه کپسول هم نداده اند.

 
 
تربت جام در پنجمین روز قطعی گاز | قطعی گاز باعث گلایه‌های شدید مردم شد + ویدئو
تربت جام در پنجمین روز قطعی گاز | قطعی گاز باعث گلایه‌های شدید مردم شد + ویدئو
تربت جام در پنجمین روز قطعی گاز | قطعی گاز باعث گلایه‌های شدید مردم شد + ویدئو
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->